سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
گل
خبرگزاری فارس اعلام کزد:  عربستان سعودی طرح 600 میلیون دلاری برای فتنه انگیزی در ایران و جهان اسلام را در دستور کار دارد .سعودیها برای ایجاد تفرقه میان اهل سنت و اهل تشیع  و ضربه زدن به ایران 5 شبکه ماهواره ای را راه اندازی کردند.از تمامی برادران  اهل سنت و تشیع خواستارم که هوشیاری خود را حفظ کرده و با وحدت کلمه فتنه جدید دشمن را خنثی کنند.

کلمات کلیدی: فتنه


نوشته شده توسط ارشمیر اسمایلی 89/7/19:: 12:51 عصر     |     () نظر
امام خامنه ای در پی فتوای تاریخی فرمودند:اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه حضرت محمد میشود.خبر گزاری تقریب.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ارشمیر اسمایلی 89/7/18:: 4:57 عصر     |     () نظر
بعضی مسائل قلب ما رو به درد میاره مثلا همین ورزشی که داخل کشور پا گرفته و مردم هم باور کردن که این ورزش مورد تائید اسلام هست،منظورم اروبیکه یا بهتر بگم هامون رقصه که حتی دولت و رسانه ملی هم واکنشی در شناخت ماهیت این عمل نشان نداده .در کل این اروبیک رقص هست و در بعضی جاها با مواد مخدر هم کار میکنند وما عکس العملی در مقابله با این کار حرام ندیدیم،هامانطور که  رقص حرامه اروبیک هم رقصه بوده پس ورزش اروبیک هم حرام بوده .

کلمات کلیدی: حرام خدا


نوشته شده توسط ارشمیر اسمایلی 89/7/18:: 12:58 عصر     |     () نظر
روز میلاد حضرت معصومه مبارک

کلمات کلیدی: مولاتنا


نوشته شده توسط ارشمیر اسمایلی 89/7/17:: 4:56 عصر     |     () نظر

بعضی خبر گزاری های پیامکی اعلام کرده اند که گروهی به نام ضد انگلیسی دارند شا یعه پراکنی میکنند بر ضد رهبری.شایعات از این قبیل است:آیت الله وحید خراسانی قم را ترک کرده به عنوان اعتراض به ورود رهبری.سیصد نفر از علما به رهبری نامه نوشته که شما از رهبری کنار بروید.به امید خدا با این روشنگریها حربه های دشمن بیشتر شناخته شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ارشمیر اسمایلی 89/7/17:: 4:36 عصر     |     () نظر
   1   2      >